martes, 14 de febrero de 2012

Frikideck Trompos by Pol

Bé, ha arrivat el moment en el que penjo en el blog el meu frikideck, amb el cual vaig jugar la LCL de abrera i vaig fer un resultat de 3-4, pero em va deixar bones sensacions.



Bueno, la base d'aquest deck es tenir les peces per executar el combo de torn 3-4 que es lo interessant, mes enllà la cosa s'ens complicarà. A continuació posaré la llista que vaig fer servir a la LCL.

Lands(17)
7 Islands
4 Misty Rainforest
2 Flooded Strand
2 Scalding Tarn
2 Academy Ruins

Les 8 fetchlands ens ajudaran a buidar la biblioteca i remenar si amb algun cantrip o trompo no ve res que volguem. 2 cademy ruins per que en aquesta baralla portem força artefactes, i segur que n'haurem de repescar algun del nostre cementiri. 7 Islands seran suficients, ja que no necessitem gaires terres amb aquest combo.

Creatures(8)
4 Trinket Mage
4 Etherium Sculptor

Doncs bé, les 8 criatures que portem en el deck son totalment necessàries, ja que sense elles, resultaria molt mes difícil executar el combo. Els magos ens aniran de fàbula per aconseguir els 2 trompos que necessitem. amb las escultoras podrem jugar els trompos gratis, que es la escencia del deck.

Artifacts(8)
4 Sensei Divining Top
4 Helm of Awakening

Aquestes 8 cartes son escencials per el deck, sense elles es impossible guanyar. amb els trompos portarem a terme el objectiu principal del deck, storm infinito per la Brain Freeze, i robar cartes infinites per el Jace's Easure. Amb el helm es el motor del combo, que ens permetrà jugar els trompos gratis.

Spells(27)
4 Force of Will
4 Daze
4 Brainstorm
4 Ponder
4 Gitaxian Probe
3 Jace's Easure
2 Brain Freeze
2 Noxious Revival

Aqui tenim la magia del deck, portant 8 cantrips mes els 4 gitaxian augmentarem la possibilitat de tenir les cartes que necessitem a la mà. Poker de FoW i Daze per contrarrestar cartes molestes. 3 Easures i 2 brain freeze son les nostres win conditions, 2 Noxious per recuperar alguna de les cartes anteriorment nombrades. Van genial per recuperar ponders, fetchlands, aixi podrem barallar si no interesa les seguents cartes; o inclus alguna carta que formi part del combo i ens haguin matat o contrarrestat.

Sideboard
4 Leyline of the void
3 Echoing Truth
3 Pihting Needle
2 Relic of Progenitus
2 Surgical Extraction
1 Ulamog, the Infinite Gyre

Les 4 leyline of the void son totalment indispensables, perfectes per jugar contra dregde, i encara mes útils si l'oponent es sideja un Eldrazi dels pepinos (Ulamog, Kozilek, Emrakul) la seva habilitat sigui inútil. 3 Echoing truth per retornar a la mà cartes molestes, com chalices, revokers, i altres cartes que ens impedeixin combar. 3 pithing needle per punxar cartes molestes com qasalis i pernicious, que ens molestaran força, 2 relic of progenitus per anar removent cartes del cementiri del oponent, per si juga dredge o reanimator, 2 surgicals per eliminar de la partida aquelles cartes que sempre son "tocapebrots" com vindrian a ser les FoW, etc... i per acabar tenim al Ulamog, per si juguem contra un mirror, o per si juguem contra una Show & Tell, poder jugar algo nosaltres també, i que no sigui un 2/2 o algo del calibre.

També dir que estic preparant una Evo 2.0 del sideboard que portara alguna volcanic i grapeshot, si voleu aportar ideas, crítiques, o qualsevol mena de comentari sera benvingut.

I recordeu... 5 pollazos o robo 3 cartes!
Pol, Rey Trasgo

14 comentarios:

  1. Jo posaria Spell Pierce enlloc de Dazes. Què en penseu?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El problema és que el mazo en els primers torns es gira molt per trobar les peces del combo o bé per baixarles, per això els dazes, tot i que si crec que counters extra no anirien malament de side i el pierce junt amb el flusterstorm o com es digui serien molt bones opcions.

      Eliminar
    2. el carafi te tota la rao, quasi mai tinc manas drets, i es molt dificil jugar el pierce, en canvi el daze al ser tornan-te una illa a la ma es molt mes facil de jugar

      Eliminar
  2. mola el deck tío, la verdad es que si planeas meterte el rojo solo por el grapeshot... a mi no me merecería la pena, el deck tal y como está tiene una base de maná muy solida. Muy buen artículo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. el grapeshot i la volcanic es por si juego contra algun deck con wheel of sun & moon, algun eldrazi grande o algo que anule el efecto de la limpieza o de la brain freeze

      Eliminar
  3. Jo ja et vaig dir que el vermell, crec que és el color que més favors li fa a la baralla, ja que aporta grapeshot com a win alternativa i el més important, red elemental blast de side, per al decks de control que serán en gran part els teus pitjors pairings.

    Ara mirant i remenant, he recordat aquesta terra:

    http://magiccards.info/query?q=Buried+Ruin&v=card&s=cname

    És com una ruina, de un sol us, però enlloc de perdre el draw et torna el artefacte a la ma, em sembla que es podria com a mínim testejar i/o discutir.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aquesta terra l'estic testejant a MUD.. i trobo que és bastant bona! Test it!

      Eliminar
    2. em sembla molt guapa, pero el problema es que si trec mes islands s'em queda curt el deck i les fetch van DPM per remenar la biblioteca, i les academy ruins no les trec perque et salven el cul

      Eliminar
    3. La idea no és tallar illes sino prover-los enlloc de les ruines

      Eliminar
  4. No t'has plantejat jugar counterbalance?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. si que m'he plantejat counterbalance, pero al portar helms o escultoras de torn 2 prefereixo jugar aquests, a que m'ajuden a combar, al contrari que el counterbalance, que em relenteix el combo. tot i aixi els hi he estat donant voltes, pero no m'acaven de convencer

      Eliminar
    2. Jo es que em plantejaria el counterbalance com una eina que et dona temps fins que trobes el combo y que t'asegura a posteriori que no t'el puguin parar ^^

      Per altra banda no entenc lo de "robar cartas infinites amb el jace erasure", sera fer mill infinit no? potser es que em deixo algo ^^

      Eliminar
    3. lo de "robar cartes infinites" es amb els 2 trompos, cuan actives la habilitat, robes carta i poses un trompo a dalt, cuan actives l'altre trompo, robes el trompo i poses l'altre a sobre i repeteixes el proces, i robes cartes ilimitades, per oen realitat sempre robes un trompo.

      Eliminar

Se permite que tod@s puedan comentar las entradas del blog independientemente de si es anónimo o registrado, pero cualquier mensaje que insulte a otro usuario o que los moderadores encuentren fuera de lugar serà eliminado tan pronto lo veamos o se nos informe.
Para todo lo demás postead con toda confianza y gracias por leernos.