LIGA DE LEGACY
INSCRIPCIÓN
- Precio de la incripción: 3-5€
- Se requiere pre-inscripción
- No hace falta entregar la deck en el momento de la inscripción, sino antes del inicio de la Liga.
- Se puede hacer en el Club de Rol o via blog TDBT.
NORMATIVA
- Formato: Legacy.
- Mazo mínimo de 60 cartas, 15 cartas de sideboard.
- Máximo 24 jugadores.
- PROXIES NO.
- La Deck deberá ser apuntada y entregada a los organizadores antes del comienzo de la liga.
- Las listas no se harán públicas.
- No se podrán modificar las decks durante TODO el transcurso de la liga.
- Prohibidos pactos, amaños, etc...
- Las trampas serán debidamente sancionadas.
- En la medida de lo posible las partidas las supervisará un roganizador, para resolver las dudas que puedan aparecer.
DESARROLLO
- Fase regular de Liga, una vuelta de enfrentamientos (round robin) + TOP8
- TOP8: 1º vs 8º 4º vs 5º 3º vs 6º 2º vs 7º
- Existirá un calendario orientativo para los enfrentamientos, en la medida de lo posible se debería seguir.
- El sorteo del calendario se realizará el dia del inicio de la Liga.
- No hay limite de tiempo.
- Los enfrentamientos serán al mejor de 3 partidas.
- Victoria: 3 puntos, Derrota: 0 puntos, Empate: 1 punto.
- Las partidas, y el torneo en general, se llevará a cabo los domingos en el Club de Rol de Abrera. La duración del mismo será del 16 de Octubre al 26 de Diciembre (aprox)
*Si somos 16+ seguramente se harán grupos, pero el desarrollo será muy parecido.
PREMIOS
1º 8 sobres + 60% recaudación
2º 6 sobres + 40% recaudación1º 8 sobres + 60% recaudación
3º 5 sobres
4º 5 sobres
5º 3 sobres
6º 3 sobres7º 3 sobres
8º 3 sobres
* sobres M12
+ Sorteo de cartas alteradas y promo!
BONUS
· La clasificación se irá actualizando en TDBT.
· Se pide un mínimo de compromiso para asistir los domingos al Club del Rol en la mayor medida posible. Se pueden avanzar y aplazar enfrentamientos.
· La organización se reserva el derecho de modificar la normativa, el desarrollo y los premios.
· Durante este tiempo, desaparecierán los torneos de 1€ de los domingos.
Em sembla perfectíssim.
ResponderEliminarLa normativa és correcta, stàndar, i la repartició de premis està molt de puta mare.
Està bé que es puguin avançar o endarrerir enfrontaments perquè ja sabeu que, en el meu cas, l'assistència és una mica variable.
I personalment, la inscripció la faria de 5 euros.
Er Panda:
ResponderEliminarEstà bastant guay, tot en general, però jo donaría més premis per sota del top 8 i més si s'ha de pagar, perqué sino la gent no es voldrà apuntar.
Faria sorteig de sobres i alguna xorrada més al que només puguin accedir els que no han fet top8, està clar q amb una caixa no dóna per més, però part de la recaudació es pot invertir en premis tipus 3 sobres extres per sortejar de la última ampliació vigent i si afegim algunes alteracióms de tipus gratuïta (terres, tokens, comuns jugables barates: et dóno feina de sota les pedres Rafa, jo tb intentaré fer alguna xapusa, de caire més divertit), més q res perquè tothom que jugui tingui opció a alguna cosa havent pagat (q per fer tot això faria 5€.
Yo lo veo muy bien todo, pero como el Pandawa dice, yo daria algo de premios por debajo del top8, ya que la gente que sepa que seguramente no hará top8 no creo que se gaste 3-5 € en la inscripción, y hay que conseguir el máximo de gente posible :)
ResponderEliminarjo se que no fare top8 pero m'apunto
ResponderEliminarEr Panda:
ResponderEliminarAclariria el tema de com presentar les llistes, sobretot el punt via Blog TdBT ¿?¿? seria enviar-ho al mail dels organitzadors millor, no¿?
Jo se que ho tinc dificil el Top8, pero m'apunto segur!, respecte a lo dels 3 o 5€ mes igual el preu.
ResponderEliminarSi no dic q hi hagi gent q pensi q ho té dificil i igualment vol jugar, però es cert q és més agraït si saps que tens la opció almenys de emportar-te el premi de consolació
ResponderEliminarD'acord, tindré en compte lo de premis per tothom i
ResponderEliminarmés propostes, keep them coming!
PD: això no és per apuntar-se ni dir qui farà top o no. No està de més saber-ho. Però principalment és per fer el millor torneig possible.
Tothom que no sigui al top s'hauria d'emportar un sobre... Al menys per participar.
ResponderEliminarUs exposo les meves 2 propostes:
ResponderEliminar- Proposo fer un formulari estàndard per apuntar la baralla, aquest formulari es donaria en mà o digitalment i s'ha d'entregar en mà al club on es guardarien tots en l'armari que només té accés en Mini.
- L'altre punt que proposo a debatir es que, per no allargar tant el torneig com l'altre vegada, posar un límit de aplaçaments de jornada, es a dir, si per exemple a mi em toqués jugar aquest diumenge amb qui fós i no pogués només ho podría aplaçar 2 cops, aquest diumenge i el següent, si encara així no puc fer la jornada es donaria per guanyada al meu adversari i a mi com perduda.
Aquest últim punt pot portar a discursió pero a mi em sembla correcte per dinamitzar la competició i no anar darrera de ningú.