martes, 30 de agosto de 2011

LCL Castefa 27-VIII-2K11

Ja no sé si me'n recordaré d'això de fer reports, però bé aprofitant la benentesa de la Lliga Catalana de Legacy i com que el que és promès és degut, aquí hi comencem:


Primer dir que m'ho he passat molt bé i que per la de octubre i tornaré a anar. a la de setembre no que no hi soc, en tot cas; arribem a Castelldefels, fem un parell de voltes i aparquem a la muntanya, fem un esmorçar sligh de cafe amb llet + madalena i apunto el deck (a últim moment com sempre), una Traditional Zoo amb Kird Ape, però amb 3 Qasali & 2 Lightning Helix, provant un side Nou amb Stoneforge i Sword of body & Mind i d'altres noves com el nou Phyrexian Clone.
Entrem, el lloc està molt bé i es veu q estarem còmodes, pengen pairings i em toca contra un xicot molt simpàtic:

1.- Marcos with MUD 
Round 1:
Guanyo el dau i surto de Apre Mountain amb una ma decent, ell fa mulligan i li guanyo sense massa problemes.

Side In: 2 Gaddock, 1 Clon, 2 Krosan

Round 2:
Em clava un Chalice a 1 de primer q li compra molt de temps i em cola Kudolta i el Blighsteel Colossus un 11 Trample Infect

Round 3:
Surto de Nacatl , ell Chalice jo Qasali i res, un parell de cops més tard concedeix

2.- Pacekeeper Control
Round 1:
Surto de Nacatl que entra, ell em baixa una Illa GURU de Terese Nielsen i em quedo flipant, per després descobrir que és un deck JAPO FOIL!!!
Em baixa un tragahechizos de Phyrexia + Pacekeeper,Un Stifle a Qasali m'humilla molt molt ja que un parell de counters i un Jace acaben de fer la feina.

Side In: 2 Krosan, 3 Red etc, 2 Gaddock, 1 Elspeth, 1 Jitte, 1 StoneForge

Round 2:
La segona s'estanca de mana després de dos brainstorms i un Tarmo + Jitte no perdonen

Round 3:
La tercera mola molt, jo vaig cagant bitxos i li peto una Batamanta i un Jace, el baixa Pacekeeper, la partida s'allarga molt baixa StoneForge i dos equips War & Peace + Light & Shadow, no em pot acatacar doncs els tarmos són enormes, fins que via madre li dóna protecció a la Stoneforge equipada fins les tranques, pega i recupera pacekeeper. algú veu alguna errata¿?
La stoneforge tenia  prowhite, per tant no podia donar progreen i hagués empatat la partida.

Em trobo uns daus en una taula i els torno a la taula dels Judge doncs si perdo alguna cosa m'agrada que m'ho tornin i aquí comença el Karma Positve Mode ON!!

3.- Marc amb Zoo Sligh
Round 1:
Em robo 10 xispes i dos tarmos + Relicario = Torrada Untada!!

Side In: Stoneforge + Jitte + Sword

Round 2:
Em flodejo infinit i no puc fer res contra dos tarmos més stoneforge amb U/G

Round 3:
No curvo gens bé, però ell no troba més removal que dos path que m'ha d'acabar tirant i m'acceleren prou perquè un Jitte tanqui la feina

4.- Yuri amb Merfloks de Kellogs UB Foil
Round 1:
Nacatl + Xispes varies donen compte de les seves sardines

Side In: 3 Red etc.., Pack Stoneforge

Round 2:
Aconseguiexo colar una Sylvan que em porta molta crema i obligo a gastar la primera perish vs dos Nacatls després de un submerge a Tarmo, després baixo Tarmo 5/6 = Perish, bé doncs Tarmo = Perish lol!! Després Qasali + Lavamante acaben la feina sense massa oposició, això si jo a 6 i només m'havia atacat una vegada amb una Muta....

5.- Jonathan amb MUD
Round 1:
La primera surto ràpid i li cremo els metalworker així q poc pot fer...

Side In: 2 Gaddock, 2 Krosan, 1 Phyrexian, 1 Jitte, 1 StoneForge

Round 2:
Surt ell de Chalice de 1, jo faig fetch Go, ell terra doble a Metalworker, jo Fetch a Mountain + Plains + Helix al Worker, ell noseque a Metalworker, jo Fetch a bosc + Qasali a Metalworker, ell baixa grim Monolith i jo Tarmo, ell Golem, jo Fetch i pego, ell no bloqueja, em baixa una voltaic Key, EOT Krosan al Chalice, on my turn lighting al golem + Nacatl + Mana obert per un path, ell baixa Revoker a Qasali. Jo pego amb el tarmo i el gatete, ell no em pega i baixa Golem es patejat al exili i al torn seguent el mato...

Si guanyo la propera i potser pactant la última entro al TOP 8!!!

6.- Natural BIG ZOO 
Round 1:
I'm Fucked!! primer em baixa Taiga Noble i em penso q juga RUG, així q rapid li fregeixo el noble, ens anem muntant la paradeta i sé q té un proge a la ma cosa que em tranquilitza, faig un fallo garrafal al petar una plateau i veure q l'altre estava al grave de una wasteland de feia molt torns ... em mata un nacatl amb punishing li tiro path a un Relicario i en lloc de atacar amb tot i matarlo nomes pego amb un Relicario bloqueja amb un tarmo i al següent torn m'acba de desgastar amb punishing + lightning

Round 2:
Natural Order de torn 4 amb un Relicario gordote a la taula i ell a 15 i jo amb pocs xinxes = DIE

Amb això me'n vaig al fang i per acabar-ho de adobar la última partida em toca una POTAMIND que em mata el primer in extremis i al game 2 em clava un Emrakul de torn 2. Clamo per el Ban del Show & Tell és massa descarat...

Bé com deia l'experiència brutal i els bikinis a 1 € bonissims i sino que li preguntin al Pol, jejejee, la resta, doncs patint molt veient algun que altre missplay de algú del club contra cert personatge que casi acaba amb la salut cardiaca del Mini XD...

Fins la Propera,

EtiCaraSoft

7 comentarios:

  1. 2 Zoo i 2 MUD; pairings ultramalos per merfolks! Ese Carafino limpiandome el camino!

    La próxima vegada no la cagarem xD. Si el Ambrojo no t'hagués fet fulleries...

    ResponderEliminar
  2. tranquils ke a la proxima, potser vaig, i aixi tindreu la sort de que us toqui amb mi i podeu guanyar

    ResponderEliminar
  3. Jajajajaja bon report carafi!!! la proxima lo petamos fijo, fijo!

    ResponderEliminar
  4. Yo perdí la dignidad y nadie me la devolvió :( buen report, y espero que haya más suerte en la próxima!!

    ResponderEliminar
  5. A ti lo q te falta son horas de testeo hijo del tabaco ;)

    ResponderEliminar
  6. Tienes tooooooda la razón Jordi ! :-(

    ResponderEliminar

Se permite que tod@s puedan comentar las entradas del blog independientemente de si es anónimo o registrado, pero cualquier mensaje que insulte a otro usuario o que los moderadores encuentren fuera de lugar serà eliminado tan pronto lo veamos o se nos informe.
Para todo lo demás postead con toda confianza y gracias por leernos.